NÅTT HAR HÄNT MIN DATOR

Vet inte vad jag ska göra med min dator. När thomas satt vid den för nån dag sen så lade den bara av. Och sen kom han inte in på mitt själva konto eller vad man ska säga. Datan är som när jag köpte den. Jag kommer inte in på mina bilder och min musik. Vet inte vad som har hänt eller hur det kunde ske. Thomas har försökt att fixa men det går inte eller ja varken han eller jag kan fixa :P Men man kan ju göra allt man kunnat innan på datan men bara det att nått konstigt har hänt med mitt konto eller profil eller ja haha.  Jag vet inte jag. Det visar sig säkert så småning om vad det är för fel. Löser sig.

Nu ska jag börja packa min väska. ska träna kl 20 och sen ska jag hem till thomas.

Ha en trevlig kväll, P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0