SÅ HÄR HAR MIN DAG SETT UT HITTILLS

Min dag började med jobb kl 07:00 jag slutade kl 15:00. Klockan 15:15 träffade jag Stina Vid Miss&Mrs, vi fikade. Vi börjar nästan bli stammisar där,  hehe ;) Vi satt och fikade och hade det trevligt, när vi fikat klart följde jag med Stina hem.

Jag följde med henne på promenad med hundarna. Dom är så söta. Kanske får knäppa kort på dom nån gång så kanske jag kan lägga ut nån sen. Vi gick iallafall över en åker, hundarna tyckte det var jätte roligt att springa omkring lösa :) När promenaden var klar var jag tvungen att gå hem till thomas och Findus&Maja :)

Findus har fått sina ögondroppar och sin salva. Så snart blir han nog bra i sitt lilla öga och sitt lilla sår. Nu ligger både Maja och Findus och sover och bara myser. Dom är så söta :D 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Thomas är ju på träning men jag får väl hitta på nått :P

Ett stort tack till Stina för en trevlig eftermiddag :)

Ha det bäst alla. Kramis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men TACK själv raring! Nästa gång blir det varm choklad utan marshmallows! ;) Kraam!

2010-02-10 @ 21:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0