2010

Nu är vi inne i 2010. Tänk nu i början när man ska skriva 10 i stellet för 09. Kommer ta en lång stund innan man vänjer sig. Men det ska väl gå bra :) Jag hoppas 2010 kommer bli ett underbart år. Jag ska köpa gymkort har jag tänkt. Men börja med en månad och se hur ofta jag använder det. 

Kommer  ni ihåg att jag var till Gävle igår? Klart ni gör. Tänkte berätta lite. Först körde jag och vi hämtade Pernilla först i Åshammar, sen hämtade vi Robert i Sandviken. Sen begav vi oss till gävle. På motorvägen åkte en stor lastbil förbi mig. För det första körde han jätte nära mig och för det andra såg jag inget eftersom allt snö yrde omkring. Usch vad det var läskigt. Men vi kom fram i allafall :)

När vi kom  fram till Sara så var Linda-Marie redan där. Vi åt mat, exotiskbricka, efterrätten blev pannacotta, chokladkaka med grädde och hallon. Jättte gott. Vi spelade mycket spel under kvällen, jag och Pernilla var bäst, vi vann hela tiden eller hur?!! ;) hihi. 

När det närmade sig 00 slaget så knäppte vi på tv och tittade på Jan malmsjö. Sen gick vi ut och skålade in det nya året och tittade på alla fyrverkerier runt omkring. När vi tittat klart gick vi in, vi spelade spel, sen sjöng vi sing star och spelade buzz. När klockan började bli mycket begav vi oss hemåt. Thomas körde, vi skjutsade hem robert och pernilla hem till robert. Jag och thomas kom hem till mig klockan 4 i morse. sen kan jag lova att det var skönt att sova :)  Blev inte så jättemånga bilder tagna igår men några ska jag väl försöka dela med mig av.







Glömde säga att jag fick en försenad present av Sara.


















Ha nu ett fortsatt trevligt 2010 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0