DET JAG KÖPTE

Tyvärr kommer det inga bilder från igår. Men jag hade kameran med mig, men när jag skulle knäppa var det slut på batteriet så det var inget att göra åt det. Men kvällen var trevlig iallafall.

Idag var jag, thomas, sandra och adrian till valbo. Jag skulle inte köpa nått speciellt, men när jag kom in dit så plockade thomas fram många plagg, jag provade dom och dom passade och jag gillade dom. Fanns inte mycket annat att göra än att köpa dom. Sen gick vi runt och tittade i fler butiker.

När vi blev hungriga så gick vi och åt på restaurang kitchen. När vi ätit upp gick vi runt i några butiker och kikade igen. Jag hittade lite mera saker. Sandra hittade också lite.

Det jag köpte:
HM













Cubus







Ja det där köpte jag idag. Måste säga att bilderna är dåliga. Dom är tagna med thomas mobil. Min kamera är fortfarande inte laddad. Men det syns ju lite vad det är iallafall;)

Nu ska jag sova, arbetsdag i morgon, Kram!

Kommentarer
Postat av: NINA

Tack gumman. Du är underbar! <3

2010-01-27 @ 09:57:46
URL: http://vikstromnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0