GYM

Tänkte berätta att jag gymmade idag. Så himla skönt. Jag tränade kondition, ben, mage, rygg. Johanna tränade lite allt möjligt tror jag. När vi hade gymmat klart så sa jag till Johanna att det är ett måste att stretcha. Vi stretchade, jag visade johanna olika sätt hur man stretchar vissa delar av kroppen. Det funkade bra.



Sen gick vi hem till henne, jag var där till thomas slutade jobbet. Medans jag var där hjälpte jag henne lite med städning. Vi hann med ett rum så det var jättefint. Ska kanske dit ikväll med och hjälpa henne lite medans thomas ska träna. Vi får se.

NU sitter jag i sängen och är trött thomas sitter bredvid mig med findus sovandes i hans knä. Hihi dom är så söta mina sötnosar<3 Får se om jag skriver mer ikväll, inget jag kan lova. Men ha det så bra alla!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0