PLUGGA PÅ KOMVUX

Alltid otur, typiskt. Varje gång jag och stina ska fika på det nya cafeét (Miss & Mrs) så är det stängt eller för mycket folk. Idag hade vi oturen att det var stängt. Men då hade vi ju trillin att gå till iallafall. För mig blev det varm choklad med vispgrädde och en semla. Thomas var såklart sugen på fika också så han fick också följa med.
Jag och stina har pratat ett tag om att plugga matte B på komvux. Vi pratade lite mer om det idag. Efter vi hade fikat klart gick vi till komvux och tittade om det fanns matte att plugga på komvux i ockelbo. Det fanns det, men det är redan en pågående kurs så får se när vi får börja med det. Stina har pluggat där förr så dom har redan hennes gymnasie betyg. Men inte mina. Därför var jag tvungen att leta fram dom, kopiera och lämna dom dit. Såklart gjorde jag det.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0