SANDVIKSBESÖK

På eftermiddagen följde jag med Thomas och hans familj till sandviken till Thomas farmor (Birgith). Vi fick mycket god fika och fruktsallad, mycket gott. Sen ville Birgith bjuda mig och Märtha på en drink av pepino som hon lade jordgubbar i. Den var söt i början men efter en liten stund blev den lite stark. Men god. 

När vi var på hemväg så skjutsade thomas hem mig först. För jag skulle packa min väska och hämta mammas och pappas bil som jag ska låna i morgon. Ska jobba i morgon 07:00- 15:00. När jag sedan skulle köra hem till thomas ringde jobbet och frågade om jag även vill jobba på tisdag. Självklart svarade jag nej, haha nej skoja, jag sa JA :) Ne nu ska vi titta lte på tv innan vi ska sova.

Godnatt, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0