STÄDDAG

Hallojsan! Jag gymmade med johanna på förmiddagen idag. Tror inte jag nämnde det förr. När jag kom hem så började jag med storstädning. Mitt rum såg jätte stökigt ut. Men nu kan jag lova att det är rent och mycket fint. Jag får hoppas på att Findus och Maja inte stökar till för mycket;) Tyvärr har jag inte tagit någon bild. Jag vet att det är lite tråkigt när jag inte lägger ut några bilder. Men ska bli ändring på det så smoning om :)

Måste tillägga att jobbet ringde idag och jag ska jobba i morgon eftermiddag. Och nästa vecka ska jag jobba 4 dagar. Måndag, tisdag, onsdag och torsdag som jag vet. Det är ju jättebra, behöver ju pengarna:) Men tråkigt om jag inte skulle hinna med innebandyn eller gymmet :( Men men som sagt behöver ju pengarna :P

Ne nu ska jag väl kika på en film innan det blir för sent.

Godnatt, sov gott, så syns vi nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0