STRESSIG DAG

Hallojsan :) Jäktig dag idag. Jag började jobba kl 07:00-13:00. När jag kom hem var Johan och saana hemma hos oss. Vi pratade lite och fikade. Sen var jag och mamma tvungna att åka till valbo och köpa present. Tog en stund. Jag ville in på rocks, gick in där och tittade på boxen skärgårdsdoktorn. Jag har velat köpa den hur länge som helst. Men thomas har alltid sagt vänta med det. Men nu orkade jag inte vänta längre. Så jag köpte den, hela serien :) Jag tycker den serien är helt underbart mysig. Jag blir så glad när jag tittar på den. Synd att dom inte gjorde flera.



När jag kom hem skyndade jag packa väskan och sedan åkte jag till gymmet. Jag gymmade inte så länge efersom det blev ganska sent. Men jag tog i jättemycket. Så jag kan nästan lova att jag kommer ha träningsvärk i morgon;)

Men nu är jag hemma vid thomas iallafall. Vi ska titta på nått avsnitt av skärgårdsdoktorn nu innan det är dags för att sova:)

Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej gumman :)

Åh så mysigt, skärgårdsdoktorn är ju bara för mysig! Hoppas allt är bra med dig, vi hörs snart!



Puss saknar dig!

2010-01-16 @ 12:32:20
URL: http://vikstromnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0