TRÄNA

Nu är det inte så långt kvar tills klockan slår om till 00:00. På förmiddagen idag så var det jobb som gällde. Jag jobbade 08:30-15:00, ett skönt pass. Klockan 15 kom thomas och hämtade mig och skjutsade sedan hem mig. Vi åt lite mat tog det lite lugnt en stund.

Sen när klockan blev 17:30 skjutsade min älskling som är snäll, söt, fin, bäst på alla sätt mig igen fast till innebandy träningen den här gången. Tror det var första träningen efter jul och nyår, förutom den 29:e december som jag inte kunde vara med på träningen. Kändes att man inte hade tränat på ett tag och att man hade proppat i sig mycket jul- och nyårsmat. Men nu får man börja hålla igång igen när dom storhelgerna är över.

I morgon ska ja gymma, kommer göra det på morgonen. Hoppas jag inte har träningsverk från träningen idag:P haha men då får det gå ändå. För jag ser jättemycket fram emot att börja gymma i morgon. Johanna ska även med mig i morgon. 

Nu så kanske det måste bli sovdags eftersom jag ska gymma i morgon bitti och jag vill ju vara pigg:) Ha det så bra nu alla, godnatt sov gott.

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0