JOBB

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Klev av 9:15 började igår kl 9:00. Ska jobba på lördag igen. Sen har jag semester en vecka.

Men nu ska jag ta något och stoppa i magen sen ska jag nog ta det lite lungt en stund tills thomas kommer hem :) Senare ska jag och stina träffas och gå ut med hundarna. Hennes hundar ska träffa våran lilla tindra :) Hoppas det kommer gå bra. Dom kommer säkert tröttna på Tindra för hon är så busig :P Men hoppas dom kan leka tillsammans :)

Tindra på bild (Johanna Westling har tagit bilden)


Ha en bra dag, Kram!

Kommentarer
Postat av: Stina

Vilken otroooligt söt bild på Tindris! :)

SYND att hunddejten inte hanns med! Men vi får ta det snart ändå.. Ledig ons-tors nästa vecka.. ;)

2010-07-29 @ 23:31:11
Postat av: johannaww

nu finns bilderna på Tindra nere hos mig. :) Puss

2010-07-30 @ 12:17:45
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0