TEXT OCH BILDER

Hej alla! Nu var det typ 100 år sedan jag skrev känns det som . Jag har haft semester men det känns inte så. Haft mycket att tänka på men orkar inte gå in på alla detaljer.
 
Ja, men det har ju iallafall varit marknad :) Och det var mycket fint väder. Nästan för fint ;) Trevlig marknad tycker jag. Jag har även åkt på en kryssning till åbo. Fint väder då med. Var en mycket roligt resa eller iallafall dit vägen. Hemvägen var lite sämre, iallafall för mig. Hehe.
 
Min bärbara dator är trasig igen. Men tror det går att fixa med backup. Men det tar sån lång tid. Så nu måste jag sitta vid den andra tråkiga datan.
Nu har jag börjat jobba igen. Men har semester igen v 31. Så jag får se vad jag hittar på då.

Marknaden.








Kryssningen till Åbo








Finns flera bilder på Facebook.

Ha det bra, kram!


Kommentarer
Postat av: johannaww

Ja det ska jag göra. det är ju min framtid det hänger på.. :)



Btw. snygga bilder. :) hihi

2010-07-17 @ 10:39:10
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0