LITEN UPPDATERING

Nu har jag inte uppdaterat på länge igen. Sorry för det. Idag har jag iallafall fikat med Thomas och stina. Mycket trevligt :) Idag är det den lediga dagen innan jag går in på helgens pass. Kommer jobba fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag. Förmodligen kommer jag inte blogga så mycket i helgen men då vet ni ju varför. Hehe.

Har ni sett att äntligen har dom lagt ut klipp på melodifestivalen på youtube. Tyvärr har jag inte kunnat titta på melodifestivalen på två helgen lite tråkigt. Kanske hinner på lördag. Jag slutar ju 20.00 så jag får skynda mig hem så jag hinner:P 

Del 2 på melodifestivalen så gick ju jag på genrepet och då tyckte jag iallafall att Eric Saade var bäst. Gillar hans låt mycket =D



Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0