MIN GARDEROB

Hej på er! Snöväder idag igen. Tråkigt, men men inget att göra åt.

Tänkte berätta att jag köpte garderob igår från IKEA. Thomas började hjälpa mig med att sätta ihop den igår men klockan blev så mycket så vi fortsatte idag. Hur många delar som hellst. Nu har vi satt ihop den men jag har inte satt på skjutdörrarna än. Jag har bara en för att den andra fanns inte i lager. Så då väntar jag med att sätta in skjutdörrarana när jag har båda.  En dörr ska bara vara spegel den andra ska vara valnöt färgad. Det kommer bli kanon.



Nu ska jag titta på New Moon. Jag köpte den också igår:)

Kraamis!

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken fin garderob, det blev ju jättebra! :)

Jag saknar dig också gumman, och snart ses vi nog. Ska titta över hur jag jobbar och se när jag kan komma upp!



Vi hörs snart! PUSS! <3

2010-03-24 @ 12:30:34
Postat av: Anonym

Läcker!:)

2010-03-27 @ 11:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0