TISDAG

Min dag började med att thomas kom och väckte mig efter hans jobb. Då åkte vi till gymmet och var där i ca 1½-2 timmar. Jätte skönt. Först sprang jag i 30 minuter på löpbandet, sen tränade jag armar. När jag var klar med armarna gick jag över till att träna ben. När jag hade tränat benen tränade jag mage och rygg. När jag var klar med min träning stretchade jag ut musklerna lite. 

När vi var klara åkte vi tillbaka hem till thomas igen och åt lite frukost. Sen duschade jag och gjorde mig fräch. Sen dess har jag tittat på tv och tagit det lugnt. Just nu tittar jag på Mc leods, visste inte att det fortfarande gick på tv. Men men. När jag har tittat klart på det ska jag göra ordning lite lunch. Sen måste jag åka till jobbet. Jag tror jag slutar 21:30 ikväll. Sen är jag ledig onsdag och torsdag. Sköönt. Men sen jobba fredag.

Ha en trevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0