McLEOD'S DAUGHTERS

Hejsan! Skrev ingen blogg igår men jag tänkte berätta lite vad jag gjorde. Som ni ser på rubriken så tittade jag på McLeods daughters ganska mycket igår. Är en så himla härlig serie. Jag har 4:e och 5:e säsongen. Men har sett många. Igår så beställde jag resten av dom. Det är finns 8 säsonger. Man kan aldrig sluta titta. Gick ofta på tv förr men inte längre. Så skönt att kunna titta på det när man vill. Man tröttnar aldrig. Det är lite synd att det kan bli att man inte tänker på tiden och inte hinner med något annat under dagen, hehe :)

Här får ni se lite snabbt vad serien handlar om. Från säsong 5, den jag tittade på igår.  



Är så himla avundsjuk på carro som har varit precis där dom spelat in serien. Skulle också vilja besöka den. Vore en häftig upplevelse.

Nu ska jag äta nått. Ha en bra dag! Kraam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0