MYGGORNA HAR VAKNAT

Fattar inte att det redan har kommit myggor. Usch! Har massa myggbett på ben och axel till och med ett i ansiktet. Vi var i mamma och pappas stuga igår dom hade bjudit dit lite vänner. Och det var massor av mygg. Tror myggen älskar mig, fan. Fattar inte att jag inte lade märke till att en mygga bet mig i ansiktet.

Tycker mygg ska ta och försvinna, vi behöver dom inte, dom är bara blodtörstiga små varelser som suger blod från oss så vi får fula små märken som bara kliar och kliar. Det går inte att låta bli att klia heller.



Nu ska jag ta och titta på film innan det blir kväller. Och jag ska inte drömma om myggor inatt. 

Ha det gott, kraam!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0