LÖRDAG OCH SLAPPDAG

God kväll! Tänkte berätta lite om igår kväll. Då först åkte jag och thomas in till gävle. Där skulle vi träffa Sanne och Sandra. Vi skulle först äta sen gå på någon vernisage. Men efter vi ätit pratade vi ihop oss och vi bestämde oss för att inte gå på vernisage pga att det skulle bli så sent. För vi hade planerna att åka vidare till sandviken och gå på lobby. Så vi åkte vidare till sandviken.

Vi åkte till sanne och väntade på henne för att hon skulle byta om. Sen gick vi vidare till Angelikas kille. Träffade henne igår med, En trevlig tjej :) Sedan lite senare var det dags att gå vidare till lobby. Där tycker jag att det var trevligt. Träffade många som man kände igen. Var så längesen jag var ut nu. 

När det var dags att åka hem kom thomas snälla mamma och hämtade oss. Tack så mycket för det.
Tack för kvällen! 

Tre apor 


Fyra apor ;)


Hade tyvärr bara 2 bilder på thomas från igår här är en av dom.


Idag blev det lång sovmorgon. Eftersom vi kom hem ca 2.30. Idag har det varit en riktig slappdag. Förutom att thomas åkte och tränade innabandy. Men jag har slappat. När thomas kom hem från träningen tog vi en promenad i skogen. Gick lite stigar här och där. Mest av djur som gått.

Nu måste jag sova. Ska upp och jobba i morgon och då kommer jag jobba dygn så jag vill orka med det :) hehe.

SlappAnnelie ;)


Godnatt, kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0