BLOGGANDET IGÅNG IGEN

Nu var det evigheter sen jag skrev igen. Men har har väl inte kännt att jag varit så intressant ;) Ne men mycket beror nog på att jag vill ha en liten förändring med bloggen. Men jag har inte haft tiden men jag kommer väl så fort som möjligt försöka ändra utseendet här. Måste bara ordna materialet och komma på hur jag vill ha det :) Jag har faktist saknat bloggandet så skönt att skriva av sig ibland. Så jag får försöka uppdatera fast jag har haft samma utseende ett tag. Tycker ni att det låter som en bra idé?

Idag slutade jag jobbet klockan 9.15. Sen tog jag det lite lugnt under dagen. Var ju lite trött efter 24 timmars arbete. Sen nu ikväll har jag tränat innebandy. Var en kille som heter Johan där och lärde oss en massa. Han höll i träningen. Han jobbar på ett innebandygymnasium. Var super bra att få lära sig lite nytt. Rolig träning var det också, men trött blev man såklart ;)  Nu är jag hemma hos älskling, vi har nyss ätit mat som hans mamma har lagat.

Nu ska vi titta lite på Mc Leods Daughters. Tror jag hade ett inlägg för längesen om Mc Leods Daughters. Men det kommer säkert igen. Det är en underbar serie. Jag har alla säsonger. Men det tar vi en annan gång. 

Ha det gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0