EN FÖDELSEDAG SOM JAG INTE TÄNKT MIG =(

Nu är det som så att jag inte har skrivit på några dagar. Det är på grund av att det har hänt en massa runt om mig. Speciellt en dag. Många vet redan men många kanske heller inte vet.

Den 16/11 fyllde jag 20 år. Den födelsedagen blev inte som jag hade tänkt mig. Min morfar har bott på sjukhuset ganska många dagar, för att han inte mått så bra. Eller så bra, han har inte mått bra alls. Han var så dålig att vi var tvungna att vaka över honom. Jag var till och med, med en natt. Men natten mot min födelsedag ville jag vara hemma. Så mamma och saana var där istellet.  

Den 16/11 började min dag med att jag fick frukost på säng. Sen gick morgonen snabbt. Morfar blev sämre, jag skulle åka in till sjukhuset men var inte säkert att jag skulle hinna. När jag står och skrapar rutorna på bilen ringde min telefon. Jag blev helt stel ,jag visste nästan innan jag svarade vad det gällde. Saana berättade beskedet att morfar har lämnat oss. Thomas följde med till sjukhuset och vi tog förväl.

Jag kännde att det inte var min födelsedag den förmiddagen. Jag var ledsen men jag visste ju att detta var väntat och nu har han inte längre ont. Men jag bestämmde mig i alla fall att fira min födelsedag. Så på eftermiddagen/kvällen fick jag mycket besök, det var jättetrevligt. Jag fick en massa fina presenter. Då kännde jag att det var en födelsedag.

Tack för all glädje du spridit, du lever vidare i vårt minnne.

Där fick ni en liten förklaring om ni har undrat.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänker på er vännen. Du vet vart ja finns<3

2010-11-18 @ 15:56:46
Postat av: Towe

Jag kommer aldrig glömma honom. Han var så underbar, alltid så glad och snäll. Kommer sakna honom, ni har ju alltid varit som min extra familj. Jag finns för dig gumman! <3

2010-11-18 @ 16:46:31
URL: http://towehambergs.blogg.se/
Postat av: johannaww

Tänker på er. <3

R.I.P <3



Jag finns här om det är nått. dag som natt. ställer upp ändå<3 Puss<3

2010-11-18 @ 18:21:38
URL: http://johannawwestling.blogg.se/
Postat av: katrineolsson

han finns fortförande med dig! :)

finns här för dig, jag och hela familjen.. på andra sidan hhäcken! <3

2010-11-21 @ 21:02:36
URL: http://katrineo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0