SJÄTTE NOVEMBER BANDY OCH SHOPPING

Nu är jag hemma efter Bandymatch i sandviken. Saik och Vänersborg spelade. Saik vann med 7-1, bra bra :) Carro följde med thomas och mig och tittade. Micke och jenny orkade inte.




Innan vi var på bandy var vi i valbo och tittade lite på möbler. Jag vet inte hur många som vet att jag och thomas ska flytta ihop. Vi får tillgång till lägenheten den 1:a December. Vi börjar med att tapetsera om, sen när det är klart flyttar vi in. Kommer bli superroligt. Men iallafall vi var in på mio där beställde vi soffbord i 3- delar. Vi beställde även köksbord med stolar. Den bild jag lagt ut är med 6 stolar men vi har beställt ett mindre bord där det får plats 4 stolar. Vi är så nöjda. Vi ska köpa tvbänk också men det hinner vi med senare. För det vi vill ha kommer finnas i lager länge. Så det kan vi köpa lite närmare. 

 




Nu blir det nog att se lite film. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0