STREET DANCE

Nu var det ett tag sen igen men ni kanske vet varför. Jag ska försöka att börja uppdatera lite oftare igen.
jag och thomas har hyrt film som vi nyss tittat på. Street dace heter den, en bra film faktist. Den handlar om: 

Carly och hennes crew har just avanserat till finalen i storbritaniens största streetdance-tävling när deras ledare jay lämnar gruppen. De står plötsligt utan träningslokal och paniken sprider sig. Genom en tillfällighet kommer carly i kontakt med rektorn för en av stadens högst rankade balettskolor. Helena tycker hennes elever saknar pasion och kännsla i sin dans och erbjuder carly och hennes crewträningsmöjligheter på skolan mot att de lär baletteleverna streetdace. Två skilda världar kolliderar. Utan att egentligen ha någonting gemensamt, mer än kärleken till sin respektive dansgengre, måste det bägge dansgrupperna hitta något sätt att sammarbeta för att kunna vinna. Och resultatet förvårnar alla....



Dom som gillar dans, tycker jag borde se denna film.

Nu ska jag snart göra kväller. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0