10 09 18

Min dag började med att åka till gymmet, jag sprang och cyklade typ hela tiden. JAg var där ca 1 timme. Sen åkte jag och thomas till ica och köpte god frukost.

Nu har jag tagit det lugnt en stund så vi ska snart åka hem till thomas. Tar med mig matteboken dit, måste plugga lite. Jag tror jag inte har sagt det. jag har börjat plugga matte B nu. har två st lektioner i veckan. Så jobbar jag samtidigt. och tränar såklart :)

Sen ikväll ska jag till sandviken på tjejmyskväll :) ska hämta carro så ska vi åka till elin. Jag blir nog inte kvar så länge men får se :) Ne nu måste jag åka.



Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Tow

Ja, jag längtar jag med! Då ska vi umgås mycket mycket mer gumman, saknar dig supermycket!!

2010-09-29 @ 22:26:27
URL: http://towehambergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0