BESÖK HOS TANDLÄKAREN

Min dag började med ett besök hos tandläkaren. Där gick det bra. Mina tänder var jättefin. Fortfarande inga hål, jag har aldrig haft hål i en tand förutom en mjölktand som jag tappade för längesen:) skönt det! Mina visdomständer växer rakt och det är ju bra. Många får ju problem med dom men inte jag, inte än iallafall ;) två stycken har börjat komma upp så dom måste jag borsta väldigt noga. Kostnaden blev 300:- men skulle egentligen Kosta 600:- men fick 300:- av försäkringskassan. Vet inte hur det funkar men så var det i allafall. Efter besöket hos tandläkaren åkte jag hem och tog det lugnt en stund sen åkte jag till jobbet. Och där är jag nu. Har lunch men ska snart fortsätta jobba. När jag slutar så ska jag åka till åshammar till släktningar. En av dom har blivit pappa så ska kika på bäbisen:) Ne nu måste jag ringa ett samtal innan jag går ut och jobbar:) kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0