MAT

Mamma, pappa och lilla farmor har varit här hos mig idag. Jag bjöd på tacos. Sen fick dom lite glass och varma hallon i ett glas. Sen blev det lite kaffe/te och lite bullar. Tur att vi åt allt så långsamt. Men gott var det. Och jätte trevligt att dom kom :)

Thomas med flera har varit och spelat golf idag. Dom är väl på väg hem nu. Men sen ska dom iväg till gävle och ha killkväll. Så får väl hämta grabbarna inatt nån gång :P Men jag ska till världens bästa Nina nu ikväll och ha lite trevligt iallafall. Vi ska äta lite vid bocken. Men jag är inte ett dugg hungrig nu. Men får väl försöka äta något iallafall. hehe ;)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för igår gumman, världens bästa Annelie :)

2011-08-14 @ 23:11:18
URL: http://nvikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0