TODAY

Min lediga dag började med lite morgon motion på cykel till johanna. Vi pratade en massa sen gick vi till second hand och johanna köpte bl a fina tavlor. Sen gick vi till preem för johanna ville jättegärna bjuda mig på mat. Och då behövde hon grädde. Direkt när vi var tillbaka så började hon med maten. Jag bara stod där och titta så jag tog tag i disktrasan och torkade av bänken :P Det som bjöds var pasta och skinksås. Jättegott! Medans vi njöt av maten så tittade vi på film. En film som det var jättelängesen jag såg. Lilla sjöjungfrun 2, hihi. Men efter filmen var det dags för mig att cykla hem. Tack så jätte mycket för maten och tack så jättemycket för idag :) Jag hade det jättetrevligt! Vill bara tillägga: Du är så himla duktig tjejen!

Bilden tagen sista april i år.


Direkt när jag kom hem fick jag ett sms av min vän towe. Där det stod att Viktoria och Daniel ska bli föräldrar. Vad roligt för dom. Man har ju tänkt på att det borde bli snart. Tror dom ska få barn i mars nästa år =) Undra om det blir en pojke eller om det blir en flicka. Det visar nog sig :)

Prins Daniel & Kronprinsessan Viktoria


Följde med Saana på kvälls promenad. Det är så skönt att komma ut! Nu blir det bara att ta det lugnt innan det blir godnatt för mig :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0