DAN FÖRE DOPPAREDAN

Ja nu är det dagen innan julafton. Vad fort det har gått. Snart är det till och med ett nytt år :) Längtar tills i morgon det kommer bli så mysigt att vara med familjen.

Men åter till idag då. Vågen igen som alltid på fredagar. Denna fredag var jag väldigt orolig för vad den skulle visa. För jag har inte tränat mycket alls denna vecka pga mycket jobb. Så jag trodde att den skulle visa ett plus. Men jag låg kvar på samma som förra veckan så det var ju toppen :)
Idag blir det jobb och efter jobbet så kommer jag stanna kvar där och ha lite mys med mina kolegor och respektive. Efter det så ska jag försöka hinna gå på midnattsmässan. Det var så längesen jag var på det, så det ser jag fram i mot. Det är så mysigt att sitta där och lyssna ochdet är så fint med alla ljus i den stora, fina kyrkan :)

Vill också passa på att säga grattis till min underbara farmor som fyller år idag :)



Ha en jättebra dag nu alla, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0