RYGGBEHANDLING

Efter jobbet idag stannade jag kvar i Sandviken. Jag besökte en kiropraktor. Mamma följde med. Hon brukar gå dit ibland med sin rygg. Han började med att värma ryggen med nån "värmelampa". Sedan tryckte han och kände på ryggen. Han såg att jag var överrörlig. Han upptäckte även att min högra sida var kortare än den vänstra. Det såg han för att mitt högra ben var kortare. Då tryckte han ganska hårt på en punkt på nacken och då visade det sig att kroppen rätade ut sig så den blev lika lång på båda sidorna. En av mina ryggkotor satt lite för nära varandra också, men det var ingen fara sa han. Han gjorde ultraljud på ryggen också. Han knäckte till ryggen på olika sätt. Masserade gjorde han också och han kände att musklerna var hård. Nu efteråt känns det mycket bättre i ryggen men lite öm :)

Nu blir det att sova, upp och jobba i morgon! Godnatt, kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att vågen fortfarande visar minus! Vad är det för metod du bytt till? Tror jag minns att jag läste något om det förut, att du hade bytt viktminsknings metod :) Lycka till i fortsättningen!

2011-12-09 @ 19:54:40
Postat av: Anonym

(Kommentaren var menad att hamna under inlägget "Fredag morgon")

2011-12-09 @ 19:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0