TREDJE ADVENT

Min dag började med gym. Sen gjorde vi oss klara och åkte till valbo en snabbis. Där åt vi lunch. Och jag köpte en ny plattång och en jacka för pengar jag fick när jag fyllde. Sen åkte vi till julmarknaden i furuvik. Där var det jättefint med alla ljus. Riktig julkänsla :) Vi tittade på djuren och jag klappade två stycken ormar :) Hihi!

Nu är vi hemma och jag ska snart gå och sova är så trött.

Efter gymmet


Frukost


Nya plattången


Nya jackan


Jag klappar ormen. Jag ser rädd ut men det var jag inte, det var jätteroligt :)


När vi gick runt och kikade på ormar och de andra djuren stötte vi på en sköldpadda på gången.


Och även en liten apa som satt i trädet alldeles bredvid där vi gick :) 


Några ormar




ödla


Ormar igen






Hanna


Fika blev varm choklad med vispgrädde


Granen


Jamila och Dijar handlar


Fina Jamila (tyvärr suddig bild)


Jag och darling (tyvärr suddig bild)


Vi avslutar med det fina trädet med belysning :)


Tack för en mysig dag! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0