METOD

Fredag nu igen då. Veckerna går ju jättesnabbt nu. Snart är det jul. Men men nu är det ju fredag och i morse var det vågen som gällde. Den visade -0,5 kg, whohoo ett halvt kilo mindre så skönt att det går åt rätt håll.

För ett tag sen fick jag en kommentar från anonym. Där det stod en fråga om vad jag bytt till för metod med min viktnedgång.   Egentligen har jag inte bytt metod utan bara lagt till. Det var ett tag inget hände med vikten. Jag stod helt stilla. Jag tränade, åt rätt och höll mig till kalorierna men ändå hände det inget. Jag minskade ännu mera med kalorierna men hände iallafall inget. Jag kände att jag var tvungen att göra något för att hålla motivationen uppe. Jag ville ju inte sluta äta och kände hur motivationen skönk. Var inte alls roligt att kämpa för inget hände. Så jag tittade runt lite på nätet om det fanns något kosttillskott eller något som skulle kunna hjälpa mig på traven. Hittade några men kände att jag inte ville beställa via nätet och även att jag inte fick någon riktig information. Så jag tog ett besök till en liten hälsobutik här i ockelbo, mariannes örtabord heter det. Jag berättade för henne hur jag kände och hur det låg till. För jag ville ju inte sluta äta. Så hon rekomenderade att börja med en kur av Oxytarm. Det är ett kosttillskott som kunde hjälpa till att avlägsna slaggprodukter och öka tarmaktiviteten. Sen efter den kuren så skulle jag äta en kur av 30 days. 30 days är också ett kosttillskott med betaglukaner och örtextrakt. Oxytarm åt jag i en vecka och 30 days äter jag fortfarande men är snart klar med den kuren. Jag har minskat i vikt men inte överdrivet mycket men det var ju inte det jag ville utan det jag ville var att det skulle minska. Jag hoppas på att jag kan behålla den vikt jag uppnått nu, helst vill jag förlora mera och helst på egen hand. Ville egentligen inte börja äta några tabletter. Men ville inte tappa motivationen eftersom inget hände.
Om något ska/vill prova dessa produkter så tänk på att äta sunt och även träna under tiden.

Men jag är iallafall stolt över mig själv eftersom jag tappat 11,4kg sen jag började med att gå ned i vikt. Började v.4.



Hoppas det blev ett bra svar :) Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0