SKA INHANDLA LITE TILL LÄGENHETEN

God förmiddag! Jagknäppte en bild på vad jag och thomas åt i går kväll, men glömde lägga ut den, dumt av mig. Men här kommer den i allafall :)



Nina kommer hit om ett tag. Hon ska följa med mig till valbo idag. Thomas missade bussen i morse så han var tvungen att ta bilen. Så jag och nina kommer att ta bussen till valbo :) Vi ska in på Ikea och titta på lite saker till lägenheter.

Dom tavlor jag köpte förr på mio som jag tänkte ha i vardagsrummet har vi satt upp i hallen i stellet. Där platsar dom bättre :) Så därför måste nya tavlor köpas :)Och vi tänkte piffa upp badrummet lite granna också :) Vi har ju fått hem bänken vi bäställde från mio som vi nu har i hallen. Det som fattas i hallen är en spegel och en matta. Spegel blir det troligtvis idag :)



Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0