TIDEN GÅR SÅ FORT

Nu är jag trött, nästan tröttare än igår, hehe:) Jag har jobbat idag samma tid som vanligt. Åkte buss idag, kom hem lite senare då än när jag tar bilen. Thomas höll på laga mat när jag kom hem, min sötnos :) Efter vi ätit åkte thomas på träning, jag gick ut på promenad och sen gick jag till tvättstugan och gjorde klart det som thomas inte hade hunnit klart. Och nu är jag hemma, sitter och äter en banan. Ska snart sova för jag är så himla trött. Hoppas jag är pigg när jag vaknar i morgon bitti :) Känns som jag skriver samma sak varje dag, men gör inte så mycket mer än att jobba och promenad när jag kommer hem, jag hinner inte så mycket annat förutom då jag är ledig.

All tid går ju så hilma fort. Jag pratade med en kollega idag om just att tiden går så ortoligt fort. Jag sa att det känns nästan som det var nu den här veckan som jag börjat jobba där men jag är ju inne i andra veckan nu. Min kollega rättade mig, jag är inne på tredje veckan :) Haha tiden går så fort att man inte hinner med. När man var yngre och gick i skolan kändes tiden mycket långsammare. När man kom till skolan på måndagen kändes det som en evighet till fredag. Men nu tycker jag att det känns som det går nästan som en stormvind. Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0