IPHONEN SPRACK

Hejsan! NU var det en evighet sen jag skrev, men nu har jag en bra förklaring. vi har ju flyttat och vi har inte haft internet tills nu. Så därför har jag inte bloggat.

Som några vet har jag börjat på ett nytt jobb, Elkedjan i sandviken. Det är jätteroligt :) Det var ju där jag gjorde min praktik när jag gick på gymnasie. Men nu hörde dom av sig och självklart tackade jag ja :)

Idag tog jag bussen till sandviken, men eftersom den inte passar så jättebra så gick jag till thomas farmor och väntade tills jag skulle börja. Men sen när det var dags att gå ringde jag till thomas. Sen frös jag om handen  så jag bad han vänta lite. När jag väl hade fått på mig vantarna gled min fina iphone ur mina händer och landade rakt på stenplattorna mitt i stan. Då såg jag, Fan! Displayen är nästan helt sprucken. Jag ringde upp thomas igen eftersom samtalet bröts efter smällen. Telefonen fungerar fortfarande. Jag frågade thomas vad jag skulle göra nu för jag kan ju inte ha displayen se ut så där. Han berättade att man kan byta ut den (framsidan). Vilken lättnad. Vi ska väl försöka ringa i morgon och skicka in den. Thomas hade hittat ett företag som sysslade med sånt som var ganska "billig". BIlligare än att lämna in den där jag köpte den iallafall.  Ja så började min dag. Man blev ju ganska less.

Efter jobbet var thomas i sandviken så jag kunde åka med han hem. Han och micke ville äta pizza, men jag vill verkligen inte äta sånt mitt i veckorna även hur sugen än jag är. Men jag gav med mig, så jag tog en sallad och ramlösa istellet så fick grabbarna äta vad dom ville :) Men nu är vi iallafall hemma och jag vill gå ut och gå. Ringde johanna och frågade om hon ville följa med, det ville hon men hon var inte hemma, men skulle ringa mig när hon var på väg hem. Så får se då hur det blir, beror ju lite på hur sent det blir. 

Min spruckna iphone


/Annelie

Kommentarer
Postat av: Nina

Men stackare, haha! :( Och du, snygga naglar ;) Puss

2011-01-27 @ 20:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0