SHOPPING I VALBO

Godkväll! JA, ni vet ju att jag var till valbo idag. Det blev en riktig shopping.
Jag köpte:
2 st jeansleggins från veromoda
2 par örhängen från veromoda
1 st top från Gina Tricot
1 st glansiga leggins från Gina Tricot
1 par klackskor i tyg från scorett
1 st pannband från Intersport
2 st tavlor från Mio
4 st bordstabletter från Mio

När vi kom hem så tog vi en rask promenad, hur skönt som hellst. Är det bara jag som tycker att man blir mycket piggare om dagarna när man har börjat med promenader? Nu har ju jag prioritera promenader i första hand och gymmet har hamnat i andra hand. Men ska försöka hinnna med det också. Men det är lite svårt att hinna med allt. Men kanske får göra ett schema och variera lite granna för varje dag :) Eller vad tycker ni?

Nu sitter jag och tittar på MInuten på 1:an, tycker det är skoj. Men sen ska jag ta en dusch innan det blir läggdags :)

Mitt shoppingresultat


Närmare titt på skorna


Närmare titt på pannbandet


Tavlorna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0