FREDAG IGEN

God morgon! Då var det fredag igen då. Och vad är det som händer då? Jo det är ju vågendags. Denna vecka har inte gått lika bra som förra veckan men jag får skylla mig själv. Nu när jag har semerster så har det liksom blivit semester från träningen också. HInner liksom inte med. Har så mycket jag ska hinna med nu på semestern. Men det var iallafall inte upp gång. Utan jag har förlorat -0,2 kg. Alltid något och det är jättebra! Det går sakta med säkert. Egentligen vill man ju förlora allt på en gång. Men då får man nog inte stanna kvar så. Så jag tror det bästa är att förlora lite i taget :)

Många kallar detta för bantning som jag håller på med. Men det kallar inte jag det. Jag äter så mycket kcal som jag borde för att nå en bra vikt. Sen när jag har kommit dit jag vill, så kan jag ändra lite på kcal, så att jag äter för att hålla vikten. Och jag äter inte annorlunda för att jag räknar kcal. Jag får äta vad jag vill bara jag håller mig till räkningen. Visst vill man försöka vara lite nyttig iallafall med tanke på hälsan. Så det försöker jag vara på veckorna sen nån dag på helgen har jag så kallad ätardag ;) Jag äter vad jag vill, hur mycket jag vill och skippar helt räkningen av kcal :)  Och sån dag är det idag :P Kommer nog bli så i morgon också, för då åker vi till västkusten och det tar ju ganska lång tid och då vill jag nog ha en godispåse med mig ;)



Ha en bra dag, Kraaamar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0