FREDAG INNEBÄR DAGS FÖR VÅGEN

Vill börja med att tacka för kommentarerna jag fick igår :) Jätte snälla! Carro det är ganska mycket att jobba med att ha så tjockt och lockigt hår. Och det är så svårt att ha en bra frisyr. Men en dag kanske jag lär mig att hantera det :)

Idag är det iallafall fredag och dags för vågen. Den visade -0,5kg, yippi!! Det är så roligt att den visar minus varje vecka :) Var lite orolig i morse för jag har inte rört på mig så mycket den här veckan. Och sen när jag skulle ställa mig på vågen så visade den LO. JAg letade fram ett batteri för att byta och fick inte ut det. Men medans jag pysslade började vågen fungera igen. Så jag provade att väga mig, och det gick ju somsagt bra :)

Kl 13.00 sätter jag mig i frisörstolen är lite smått nervös nu när jag ska prova en ny frisör. Men hoppas verkligen att det blir bra :) Håll tummarna ni med! Jag får gå fram på byn men ser lite ut som om det är dåligt väder ute, får ringa thomas sen så han får komma och hämta mig om det inte blir bättre väder.



Ha en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0