GOD MORGON VÄRLDEN

Hann inte skriva något igårkväll för det blev så sent. Jag gjorde endel saker efter jag hade klippt mig :) Förstår att några är nyfiken på hur håret blev. Hann inte knäppa så jättebra bilder igår men kan väl visa lite iallafall. Blev iallafall jättenöjd. Jag köpte även skydd som man har innan man blåser och plattar håret. Jag köpte också ett pulver som gör att man får lite volym på håret :)

Bilder:

Dagen före


Precis innan jag gick till frisören


Efter


Efter =)

 
Efter


Det blev inte så bra bilder men ni får nog se flera sen. Hade ju lite brottom när jag tog dom på datan :(


Kommentarer
Postat av: Towe

Men JÄÄVLAR VAD SNYGGT! :D

2011-07-16 @ 12:35:22
URL: http://tawes.blogg.se/
Postat av: Nina

Men herregud vad fin du blev gumman! :) Förresten har jag uppdaterat andra bloggen om vikten nu... Jag saknar dig också. Får ta och ses snart!!!

2011-07-20 @ 21:26:23
URL: http://nvikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0