RUBRIK?

Det är alltid så svårt att hitta på en rubrik. Tycker inte ni? Jaja, vet inte riktigt vad jag ska skriva heller. Haha. Ne men städade kylen nyss. Behövde kasta massor. hehe. Så nu är det ganska tomt. Kanske måste fyllas på. Jag gjorde iallafall kvällsmat så jag slapp vara hungrig. Jag bestämde mig för att göra korvstroganoff. Sen när jag skurit upp korv och lök ser jag att jag inte har alla ingredienser som jag brukar ha i. Men då fick jag bara göra korvstroganoff på det som fanns :) hehe! Och det gick ju bra det med :)



Får se nu då vad jag ska hitta på. Finns ju att göra, bara man vill. Tex rentvätten väntar att bli inlagt i skåpen :P Haha. Ne får se om jag hittar på nått roligare ,)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0