FÖRBEREDELSER INFÖR MARKNADEN

God kväll! Idet fina vädret så har jag jobbat hela dagen. Men inte jättelångt kvar nu tills jag får semester ca 1 ½ vecka kvar att jobba. Sen får jag "vila" lite granna. Men iallafall när jag kom hem så hade thomas gjort klart maten. Det blev spagetthi och köttfärssår, mums :) Sen bytte vi om och tog en lång promenad. Vi gick förbi byn där det är mycket förberedelser inför marknaden som är i helgen.

Virvelvinden är fortfarande borta såg det ut som. Förra året var den heller inte med, det är min favorit karusell. Men twister står på plats och väntar på att få höra mycket skratt. Eller hur towe?!=) Även en annan karusell som fanns som har varit med några år nu. Den är också superrolig. Men vet inte vad den heter riktigt. Men man sitter iallafall bredvid varandra ungefär som i en soffa sen snurrar den åt sidled uppåt och runt. Sen efter en stund så vänder den håll.  Haha som ni märker så tycker jag mycket om karuseller :) hihi! Det blir man aldrig för gammal för ;)



Nu är det sova som gäller. Natti natti! 

Kommentarer
Postat av: Towe

Åååh vad vi ska åka Twister!! :D Tradition ju! Jättefin bild gumman :)

2011-06-30 @ 01:13:12
URL: http://tawes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0