AFTER THE WORK

Blir ett snabbt inlägg nu. När jag kom hem efter jobbet var pappa här hemma på besök, jätteroligt att träffa honom var ett tag sen nu. Mamma jobbade så hon var inte med, men kommer säkert träffa henne snart också. Det blir sålite eftersom jag jóbbar hela dagarna, det gör ju dom också. Men när han gått så gjorde thomas pankakor som vi sedan åt, vi hade keso med smak av lök på. Jag har alltid haft svårt för keso, men det gick ganska bra, det är ingen favorit men det gick. Jag hade även lite lite sylt på. Sen hade jag råkostsallad också på sidan av. Det var gott:)

Sen gick jag ut på prmenad, tänkte bara gå den kortare vändan men blev den längre. Jag fick sällskap och då kändes tiden mycket fortare. Så nu är det dags för att sova. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0