DÅLIGT VÄRDER

Inte lika fint värder idag som jag hoppades på. Men inget attt göra åt, jag gick ut på promenad iallafall. Samma sväng som igår. Det gick fortare idag. När jag kom hem gjorde jag i ordning frukost, gröt och hallon. Sen började jag göra mig i ordning för om en liten stund ska jag till optiken på synundersökning. Måste ha nya glasögon. Tycker inte om synundersökningar för min syn är så dålig. Men det får väl gå ändå, hehe.

Sen ska jag till valbo och titta på en kamera eftersom min är trasig. Thomas vill ha en blu-ray men det är jag inte så sugen på men får se vad jag kommer hem med. Ne nu ska jag snart åka. Ha en bra dag trotts det dåliga vädret. Kram! 

Mina fula glasögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0