JOGGINGRUNDA

Har min lediga dag idag. Skjutsade thomas till tåget i morse. Och kom nyss in efter en joggingrunda på ca 5 kilometer. Gick jättebra faktist, var lite jobbigt. Men klarade hela vägen runt :) Jag har joggat i går och i förrgår med då tog jag en lite kortare runda så det blev en lugn start :)

Igår blev jag anmäld till vårruset som kommer äga runm i gävle i maj. Vårruset är ju i flera andra städer också men jag kommer vara med när det är i gävle. Vi är 6 stycken tjejer som är i ett lag eller vad man ska säga. Vi kommer få en picknick korg men massor av lite smått och gott. Man måste vara minst 6 stycken för att få en picknick korg. Anmäl dig nu du också. Det är jätte mysigt att springa där med alla. Jag har sprungit där hm tror det är 3 eller 4 år nu. Eller jag vet inte kan ta reda på det :)

Ne nu måste jag duscha och sen ska jag till optiken och hämta mina klasögon som är klara :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad duktig du är då gumman :) Är det träning på söndag förresten? Vi får höras om det :) Puss

2011-03-30 @ 21:13:31
URL: http://ninavikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0