NIKON

Ja nu är snart denna dag över och jag har kommit hem från valbo. Jag hittade en kamera från media markt. Jag köpte en Nikon coolpix s3100 en röd, den fanns i fler färger med jag tyckte det känndes lite roligt med en färg :) Eftersom thomas ville ha en blu-ray så köpte vi det oxkså. Jag var även in på Ikea köpte lite småsaker, som ljusstakar och lyktor m.m. Men nu har vi köpt klart på ett tag. Förutom att jag ska bestämma vilka bågar jag vill ha på glasögonen.

Synundersökningen gick bra förutom att min syn har förändrats. Men det var förväntat. Jag har ju lånat hem några bågar som jag ska välja mellan. Jag har 5 st hemma nu men jag väljer mellan 3 tror jag. Hoppas jag kommer fram till något beslut, men det visar sig.

Ne nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon och inte kommer försent till jobbet. Natti natti!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0