UNDERBAR SÖNDAG

Helt fantastiskt värder, perfekt värder för en långpromenad. Efter jag skjutsat thomas till kuxa tog jag min timmes promenad. Det var så otroligt skönt, så underbart när solen är framme. Jag fick en sån kraft av solen, det känndes som om solen var i mig :) När jag kom tillbaka satte jag på ettan på tv:n där det var vasaloppet. Jörgen Brink tog hem det i år igen, trotts att hans stav gick av och var tvungen att åka så några kilometer. Men sedan fick han en ny och då gick det ju mycket bättre och det visade ju bra resultat ;) Medans tv:n var på så lagader jag mat. Jag gjorde korvstroganoff men hoppade över riset. Istellet för riset fyllde jag upp med råkostsallad. Det var faktist supergott, kan man kanske inte tro men det var det. Jag ska försöka minska mycket på kolhydraterna nu. Men inte sluta med det helt.

Jag åt och började plocka lite i lägenheten. Sen efter en stund fick jag besök av Nina. Vi pratade massor och thomas kom hem, dom hade förlorar men han hade gjort mål occh assist i allafall. Duktig min lilla älskling. Sen när kl närmade sig 16 så drog jag med mig Nina till kuxa och spelade lite innebandy. Jag har inte tränat innebandy på över än en månad men det var superroligt. Blir förmodligen med nästa söndag också. Nina var duktig på sin första innebandy träning och hon tyckte det var roligt, så henne får jag nog med mig nästa gång också om det inte är något annat i vägen. När träningen var över åkte vi tillbaka hem till mig och thomas började göra mat. Han gjorde kyckling, ris och jordnötssås. Jag tog bara lite ris och fyllde upp med mycket råkost istellet. Det går ju jättebra att göra så, det trodde jag inte. men det går ju jättebra :) Sen åkte Nina hem och jag hoppade in i duschen. 

Denna dag är jag verkligen nöjd med. Jag hoppas verkligen det är fint värder i morgon också så det blir en lika underbar promenad som idag.  

Bilden är inte tagen idag


Kommentarer
Postat av: Nina

Kul träning och mycket god middag. Det tackar jag för! Vi ses imorgon ;) Puss

2011-03-06 @ 21:24:17
URL: http://ninavikstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0