JOGGING OCH MCLEOD'S DAUGHTERS

Jag skulle ta en promenad ikväll istellet för jogga. Men när jag kom ut så ändrade jag mig började jogga utan att jag tänkte på det. hehe hur det kan bli. När jag har joggat en stund känner jag att det börjar bli lite jobbigt med andningen. Kommer genast på att jag hade glömt min astmamedicin. Men jag goggade vidare, försökte andas lite lugnare. Jag tog en lite kortare vända idag men jag klarade mig runt trotts att min astmamedicin var hemma. Om jag fortsätter att jogga utan den då kanske jag slipper den. Hehe ne, bara är önsketänkande. Det gick bra iallafall. När jag kom hem hoppade jag in i duschen så skönt. 

Nu sitter jag och tittar på världens bästa serie som tyvärr inte görs något mer. Men tur att den finns att köpa och det har jag gjort. Många tror att det inte är en bra serie men när jag har visat den så tycker dom flästa att det är en mysig serie. Och det tycker jag med så klart. Det är McLeod's Daughters jag pratar om. Åh det är så bra. hehe. Dom som inte vet det så handlar det om drover's run som är en boskapsfarm som ligger 400 kilometer från den närmaste stad. Drovers run har funnits i familjen McLeods ägo i generationer. Man får följa hur dom sköter sin gård. Just nu är det bara tjejer som sköter gården. Men många tycker det är ett mansgöra. Det händer olika saker i varje avsnitt, jätte roligt att följa. Det är inte bara Drovers run man får se av utan även granngårdarna som tjejerna på drovers har bra kontakt med.  Och en massa mer. Kan inte skriva om allt då får jag skriva hela natten. Det finns iallafall 8 säsonger. Prova se ett avsnitt och se om du gillar det :)



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0