SPRINGA SEN MELODIFESTIVALEN

När jag kom hem efter jobbet åkte vi till ulvsta igen för att springa. När vi kom fram var det så många bilar där och vi såg några med nummerlappar och typ kartor i händerna så då hoppade vi över att springa där. Men vi kunde ju inte hoppa över att springa i huvudtaget. Så vi åkte till mamma och pappas stuga och ställde bilen där. Och sprang runt därt istellet. Sammanlagt blev det ca 4,1 km. Så ganska lagom. När vi kom hem så blev det äta, dusch och melodifestivalen.

Fan vad jag blev nervös på slutet. När det bara fanns en rad kvar och sverige inte fortfarande var med trodde jag att det var kört. Men när dom sa sista bidraget som gått vidare så var det sverige och då släppte nervösiteten. Haha. Så på lördag blir det nog att titta på eurovision. Jag tittade inte föra året eftersom Sverige inte gick vidare till eurovision då. Men det blir det nu :) Skoj.

Nu är det verkligen dags att sova. Men tänkte bara säga Grattis till thomas kusin Mikael som fyller 30 år idag. Stort grattis! Ne nu blir det sova så jag orkar upp till jobbet i morgon, alldeles för sent nu. men men så kan det bli ibland. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0