IGÅR, IDAG

Hann inte skriva blogg igår på grund av att jag jobbade, sen åkte jag till valbo sen vidare till gävle på bio med thomas´, micke och jenny. Vi var på Pirates of the caribbean 3D. Haha man såg ju inte klok ut i brillorna man fick. Jag visste inte vilken storlek jag skulle ha på dom så tog ett par för barn och ett par för vuxen :) Filmen var bra. Lite roligt att gå på 3D en gång har aldrig gjort det nån gång.



Jag räknade inte kalorier igår men idag har jag gjort det. det totala intaget idag blev 1180 kcal. Idag har vi varit hos pappa och mamma och lite i stugan och målat. Jag klippte gräsmattan så nu är det fint där :)

Bilden är från tidigt i vår


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0