SKÄRTORSDAG

Igår när jag åkte till jobbet blev jag stoppad av polisen :) Jag fick visa körkortet och blåsa. Det där var grönt det sa polisen :) Hihi!

Sen blev det att jobba hela dagen sen åkte jag ju hem som vanligt. Vi åt lite och då kom johanna på besök med sin söta vovve. Kollade om det gick bra med katterna och det gjorde det väl hyfsat. När lilla vovven kom för fort fram sade mina katter ifrån :) Sen gick hon hem och jag och darling gav oss ut på springrunda. Det fick bli en kortis för jag kände mig inte helt kry. Får se vad som blir idag.

Har ätit frukost och gått igenom alla mailen nu på morgonen. Hade ganska många. Jag måste nog bli bättre på att kolla den tror jag :) HAde iallafall några intressanta mail som jag inte borde ha missat. Ne nu får det bli bättring på att kolla den :) 



Hoppas ni får en bra skärtorsdag, kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0