TRÄNING OCH MIDDAG

Är det bara jag som får dålig motivation till att träna när det är så tråkigt väder? Jag Känner inte alls för att ta löprunda. Men jag hittade på en gammal tränings dvd. Träning för hela kroppen. Så provade på den nu ikväll. Det var jobbigt och skönt, kände mer motivation. Jag kom på att dom här övningarna kan man ju köra på morgonen utifall man inte skulle hinna träna på kvällen:) Efter mitt träningspass blev det en dusch.

Till middag idag åt vi kyckling, egen gjorda potatisklyftor, morotsklyftor, sås gjord på turkisk yoghurt och sallad till:) Till dryck drack jag citron vatten:) Denna goda middag blev bara 260kcal. :) Det var super gott! Darling är duktig på att laga mat:)

Nu ska jag fortsätta att titta på ishockey. Hoppas Brynäs vinner så dom får guld:) Än så länge leder Brynäs iallafall:) Bra!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0