ANNAN TRÄNING IGÅR

Blev ju annan sorts träning i går. Boxercise är super roligt. Men jättejobbigt! Orkade nästan inte lyfta armarna efter passet igår. Känner mig lite bättre på det idag men vilken träningsverk! Antagligen kommer det kännas mer i morgon. Men men är ju lite skönt också med träningsverk. Jag är ju inte så van vid sån träning. Det jag är van vid är ju löpningen. Jag vet att jag borde variera och att jag måste träna mera med mina muskler. Det blir nog mer gym nu till hösten/ vintern. Men nu har jag hittat boxercisen så kommer nog fortsätta att träna med det också. Kanske även börjar gå på andra gruppträningar. Får se hur det hinns med. Vill ju verkligen inte komma bort från löpningen nu när det går så bra :)
 
Ne, nu måste jag göra mig klar. Ska åka buss idag så blir ju tidigare än vanligt. Darling har bilen. Vi ska ju vara borta hela helgen med cia och daniel i orsa så det kommer bli super roligt. Vi åker efter mitt jobb :)
 
 
 
Ha en bra helg nu alla! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0